My sweet story...

My sweet story...

Friday, January 29, 2010

Humaira drive kereta

Kereta mainan daa..Kejadian masa kami pergi Mydin USJ. Sementara menunggu daddy dekat kaunter bayaran, mummy bawa Humaira tempat mainan. Masa ni tak ramai orang, saja letakkan dalam kereta tu. Excited muka dia, sengih sorang2 sambil pegang stereng. Pandai pula budak kecik ni berangan kononnya bawa kereta mcm daddy. Dari jauh daddy dah senyum tgk Humaira.

Time tu mummy banyak duit syiling saja on kan benda alah tu. Sekali bergerak ko, panik muka Humaira. Hehe.

Muka nervous


Time ni suh daddy ambil, takut lah tu...

3 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

drive keta 2 stereng tu..

Pink dan Biru said...

hi mummy..come visit our little shop http://pinkdanbiru.blogspot.com. see ya!

mamalieyna said...

hehe..cam arif ler jugak..time benda tu gerak, baru nak gelabah..haha..suka tgk gelagat diorang time ni..^_^!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails