My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, November 22, 2011

Kiriman ketiga dari tanah suci

Kiriman ketiga dari mertua di Mekah. Satu kotak besar berupa kain, dan cenderamata. Kiriman pertama dulu satu kotak besar buah kurma, kemudian sebelum raya Haji lepas 3 botol besar air zam zam.

Dijangka mertua akan sampai Malaysia malam esok (24 Nov) jam 2 pagi. Insyaallah husband dan sepupu dia akan ambil di KLIA. Semoga mereka selamat pulang ke tanah air. Mummy dengan Humaira masih berbelah bahagi nak turut serta atau tidak ke KLIA. Pukul 2 pagi Humaira tengah tidur, kalau bawa stroller nanti tak muat pula beg ayah dengan emak nak letak dalam bonet. Masih samar2 sama ada ayah dan emak akan tidur rumah kami atau rumah adik emak di PJ. Pagi tu husband ada hal yang sangat penting yang tak dapat dielakkan. Dia kena present proposal di IPSIS. So awal2 pagi dah kena gerak ke main campus. Pagi Khamis tu ayah dengan emak memang nak balik Muar, so terpaksa minta tolong sepupu husband hantar balik Muar. . Mummy belum pasti dapat balik Muar atau tidak, bergantung kepada daddy sama ada boleh habis awal atau tidak presenatation tu. Malam tu emak dengan ayah nak buat doa selamat sikit, panggil orang surau je dalam 30 orang.

Isnin lepas sampai..macam2 ada


Terselit juga mainan untuk cucu kesayangan, Unta...Bila on punyalah Humaira takut. Berlari dekat daddy bila unta tu berjalan.


Unta yang berjalan..Humaira penakuttt

7 comments:

Izwa Kamaruddin said...

syok nyer :)

dalila said...

dela pun tgh tunggu brg dikirim dari sana...

adarnadzmie said...

alahai comelnya unta humaira..hehe

~ana~ said...

best nya....

Lelord said...

hehehhe camne la gaknya kalau jumpa camel real ni...cam najlaa last year masa camel riding ok je, baru2 ni g sehari pas aidiladha boleh melalak lak masa dok atas tu

lieyalatif said...

bestnye humaira dpt unta....oo boleh berjalan yeak unta tu nieda...mcm menan kucing tu kan...mesti cute...tapi lawak lak tang humaira takut tu ekeekekekekek....

syukur alhamdulillah....dah nak balik dah....mesti tak sabar nak sambut kepulangan mereka kan nieda....

Softtouch [Hanim] said...

byk ye kiriman MIL nieda....senang dornag balik nnti beg x beratlah kan...

heheheheh humaira takut yer...sian..lama2 dia xtakutlah tu..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails