My sweet story...

My sweet story...

Monday, November 14, 2011

sang kancil masak lemak

Korang pernah makan kancil tak? Bukan kereta kancil hokey..Selalu masa zaman kanak2 selalu dengar cerita sang kancil, tak tau pula boleh makan. Hubby siap cakap lepas makan kancil ni bolehla jadi sebijak kancil.huhu

Kawan hubby bagi kancil hasil dari berburu di kampung masa raya haji lepas. Kancil ni kecil je rupanya, tak banyak pun isi nya. Saya???? minta maaflah memang tak makan. Memang dari dulu makanan pelik2 ni saya tak suka cuba dan takmo cuba. Pelik sangatlah.

Kawan hubby kata sedap kalau buat masak lemak cili api. So hubby minta tolong masakkkan. Inilah rupa kancil sebelum dimasak. Dah siap salai


Inilah rupanya daging kancil masak lemak. Hubby kata terasalah daging kancilnya, dia kata sedap daging ayam lagi. Entahlah, saya tak rasa pun.

7 comments:

anie said...

eee..dengarnye pun da loya..sedap ke...

:: Mrs.Eady :: said...

tak pernah try lagi nie..

MamaYatie said...

kalo saya try dah..bukan senang nak dpt tur..hehee

wahida said...

tak gamak nak mkn...huhu...

mrs.spicy said...

huhu..kancil pon xpernah jumpa.inikan pula dagingnya..tapi nampak mcm daging itik

Softtouch [Hanim] said...

xpernah cube....takut nk cube..abis masa nieda masak tu xrasa kuah dia ker?

Awan Nano said...

sedap la...kalah dgg lembu

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails