My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, February 9, 2011

Aktiviti wajib Humaira bila balik Muar

Lepas balik holiday ke Kuching esoknya terus balik Muar. Balik sehari je sebelum cuti raya cina. Hujan sepanjang hari, nak pergi mana2 pun tak boleh. Rupa-rupanya, Segamat dah banjir. Peristiwa 2006 berulang kembali. Besar betul dugaan mereka.

Nak cerita aktiviti wajib Humaira kalau balik Muar. Berendam dalam bathtab. Sukalah dia sebab ada heater. Kalau air sejuk mesti dah terjerit2 kesejukan. Sampai kecut jari semua. Kasi chance dia berendam lama2.




Mummy ajak naik, buat muka noti dia


* Cuti CNY pula balik kampung di Ipoh. Opah Humaira ada buat kenduri kesyukuran.

10 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

kemain lagi humaira yeak.....silap2 tak mo keluar tu.....

jgn kate humaira nieda...kalo lieya dpt bathup pun mauuu berendam ajek hihihihihi

mamalieyna said...

waaah syoknye berendam ye humaira..hehe..

herm.selatan hujan n banjir kan..tp balik utara cuaca panas...^_^..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

same mcm sufiya tak tahan lgsg air sejuk...huhuhu..

Softtouch [Hanim] said...

bestnya mandi kat bathtub...xyah nk pg hotel bagai..balik umah nenek kat johor dah dpt dah..sukalah humaira berendam yer..

normi said...

eee.. humaira tak sejuk ke berendam tu???... humaira yg seksi...

RIEFDA UMI ABAH ATHIRAH said...

tomey nye budak tomeyni.suke dia mandi e.ida raye cine blk muo jap n trus g lumut

Zaidah said...

amboi2 humairah....bayar hutang berendam yer...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

amboi.. berendam dlm bath tub yer.. tak sejuk ke?
naik biru le men air.. heheheh

Dee said...

syoknya mandi bath tub..budak2..kat mana pun kalo dpt air mmg sure berkubang punya..

Intan said...

Sonot nya dak humaira main dlm bathtub tu ye sayang...kalau aunty kan, sure aunty pon akan rendam lama2 dlm tu :)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails