My sweet story...

My sweet story...

Thursday, February 11, 2010

Selamat bercuti..

Happy holiday buat kawan2 semua..mesti banyak perancangan cuti panjang ni. Ada yang balik kg, bercuti dll..Insyaallah esok (jumaat) saya akan balik kampung di Muar. Kami rancang untuk buat kenduri akikah anakanda Humaira pada 14 Feb 2009 dan doa selamat. Pada kawan2 mummy yang duduk sekitar Muar atau Melaka, dijemput datang ya. Majlis bermula selepas solat zohor, Insyaallah. Ni alamat rumah mertua mummy:

POS 98, BATU 4,
TANJUNG GADING, JLN KESANG,
84000 MUAR JOHOR..
tel: 06-9520340

Rumah tepi jalan, kalau ikut lebuhraya AMJ lagi senang. Kalau dari Muar kena ikut jalan pergi Melaka..

Selamat bercuti semua, berhati2 dijalan raya..blog inipun akan bercuti. sayang korang semua..

luv,
-nieda-

5 comments:

mamalieyna said...

huhu..kita coti dok umah jer, en suami kije la..ptt nye plan sabtu nak balik johor, langsung terbatal sbb tetiba nama dia kuar tuk bertugas lak,,huhu,,kalo tak, leh jumpa kt Muar..hikhik..^_^

selamat bercuti!

Jasfyra said...

kami mungkin ke muar hari isnin.ada wedding

sujaihah said...

wah dah buat aqikah lah...saya bila la nak buat...asik masa takder jer..buget pun asik lari..hu hu hu

hushuss said...

Waa..akikah lagi ek? ke dulu kenduri cukur jambul Humaira?

Klu dekat mau huspa pegi ni...huspa takdak pegi mana-mana pun sbb mr hubby keja.

Elok2 balik kampung ye Nieda,En. Nizam & omey2 Humaira. Safe journey!

☆ lieya latif ☆ said...

selamat bercuti nieda....dan selamat potong jambul jugak buat humaira....mesti cantik si comel ni ari tu heehehehe...amik gambar byk2 tau...

leiya plak insyaallah malam sabtu ade potong jambul anak buah lieya jugak di kg.....hehehehehe

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails