My sweet story...

My sweet story...

Thursday, September 8, 2011

Kenangan 2 Syawal

Petang 2 Syawal kami nak balik Shah Alam dah.. so pagi2 ikut MIL dan FIL ke kebun untuk ambil buah. Banyak lagi buah di dusun yang tidak terusik. Bulan puasa lepas takde siapa nak makan. Rambutan, pulasan dah merah sangat2. Duku pun ada.

Inilah hasilnya..untuk dibawa balik ke Ipoh


Buah cempedak yang sangat lebat..Humaira pelik buah ni rendah je. Dia pun boleh capai


Ramai yang tak tahu, sebenarnya ayah mertua ada kembar..Namanya Mak Nab. Saya rasa kalau ayah pakai tudung memang seiras sangat dengan Mak Nab. Belum ada lagi dalam keluarga ayah atau Mak Nab yang ada anak kembar.


Family kembar..Memang ayah paling rapat dengan Mak Nab. Kembarlah katakan



9 comments:

~ana~ said...

nieda, doa2 la mn tau kot2 nieda dpt kembar pasni..:)

yatie chomeyl said...

nak cempedak pls...terliur2x

ieda said...

dikk buat cempedak goreng !!
yumx1000

ct rahani said...

sedapnya buah cempedak.. klu wat goreng cempedak lg sedap.. huhu..

beshkan klu ader kembar.. mana tau rezeki akak lak dpt kembar.. amin..

mamalieyna said...

BESTNYER NENGOK BUAH RAMBUTAN N CEMPEDAK TU...MENGGODA SUNGGUH...RENDAH BETOI PASTU RENDAH PULAK...MESTI BEST HUMAIRA KAN..^_^

IHIKS...KEMBAR SEIRAS TP LAIN JANTINA EH..BEST~

MrS. F!zA said...

byknya buah cempedakkkk..sy blk baru ni smpt lah mkn cempedak goreng.3 hari berturut2 mkana.tu pon tk puas lg..

lieyalatif said...

betul2...skrang musim buah lagi...rambutan, cempedak, nangka ade lagi mase raye tu kan nieda...leh le amik bawak lik umah heheehehhe....

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

apa lagi nieda ada peluang ler nak dpt anak kembar...

Huda said...

hehehe...sedapnye cempedak klu digoreng :)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails