My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, September 14, 2011

Bila Humaira balik Kampung

Kalau balik kampung mummy di Perak tak boleh berenggang langsung dengan Achue dia. Bangun2 tidur dah panggil Achue. Adik bongsu saya ni memang rajin melayan, makin menjadi-jadilah.

Masa pergi Jusco Ipoh. Humaira sudah 'pau' Achue dia. Tengokler tu si kenit ni pegang plastik bag warna hitam tu. Achue dia belikan beg kecil yang comel. Masa ni kiteorang keluar berempat termasuk Pakcik Humaira. Cik adik manis ni pun sudah 'pau' pakcik dia buku. Adik saya pergi MPH, saya tunggu kat luar je, dah tau dah kalau masuk kedai buku mesti Humaira akan 'pau' buku pulak. Hehe


Humaira dan Qaira bersama Uncle & Aunty



Berkepit lagi dengan Achue dia. Masa ni beraya rumah makcik saya di Pasir Puteh Ipoh


Opah Nde. Sedih pula bila Opah Nde cakap tahun depan belum tentu lagi dapat beraya lagi. Opah dah tua. Ingatan masih kuat lagi. Opah Nde kakak kepada arwah Opah saya. Tinggal dua beradik yang masih hidup. Baru meninggal arwah Tok Cu aka bapa kepada mummy Haza beberapa bulan yang lepas.

13 comments:

Huda said...

pandai humaira pau uncle aunty yer :)

adarnadzmie said...

manja sungguh yer humaira ngan mak saudara nyaaa.... melekat jer tgk depa berdua tu...hehe

Dee said...

amboi humaira..pandai amik kesempatan...hahaha..

lieyalatif said...

amboi...kemain rapat humaiara dgn achu die yeak...mcm lieya laa nieda..mia mija kalo lik kg mmg tak melekat dah ngan lieya...dok la melekat ngan adik bongsu lieya yg keje nurse tu...makteh jek laa di mata dieorg wakakakaakak.....

yatie chomeyl said...

bagus humaira pau buku, x pau toys. good girl

ieda said...

aduhh sayunye akak dgr perkataan tu dik .. tulah bila tgk wajah tua mereka kita akan selalu berdoa agar mereka sempat menyambut syawal yg akan dtg kan , doakan lah dik ..

~ana~ said...

nieda, kalau ana suka....:)...xde la penat sgt kita..heh3x..

ajmal skrg ni pun sama..
kalau nak mkn kfc or TF, mesti suruh call aunty dia sbb aunty dia tu je la yg selalu bw g mkn TF dan kfc..heh3x...

Mama Farra dan Faris said...

bestnya dapat pau ye humaira[:D] ..

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?08752eaa4003a2ca6ba5d6ab2b863888

MrS. F!zA said...

humaira pau achue sbb achue mudah bg dr mama ni..hihihi..
pasir puteh kt ipoh pon ada eh?igtkan klntn je..hihi

mamalieyna said...

manja sungguh tu humaira dgn achue diee..sweet.. ^_^

εïз mummyHaza εïз said...

sedihhh acik haza belum ade kesempatan jenguk mak Nde, raya lepas bz dengan kubur abah.. InsyaAllah xdek aral melintang acik nak ke sana :(

Anonymous said...

Cmel Archue die.

Softtouch [Hanim] said...

budak2kan mmg suka ngan org yg rajin melayan dia...sama mcm danish rapat ngan achue dia..adik asben muza...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails