My sweet story...

My sweet story...

Monday, August 22, 2011

Percubaan pertama membuat apam balik

Weekend lepas mencari resepi membuat apam balik nipis dan garing. Dah lama teringin nak cuba. Masa baru2 kawin dulu bercuti kt Langkawi ada beli frying pan sekali dengan rolling..Hampir 4 tahun dah pan tu tak pernah guna. Gigih mencari resepi apam balik supaya dapat guna pan ni..hehe...Ambil resepi dari SINI. Bancuhan memang banyak, yang makan mummy dgn Humaira je, membazir je bancuhan tu.

Masa beli pan ni tertarik sebab ada disediakan rolling sekali


taraaa..boleh tabur banyak2 inti tu..Makan panas2 sedap ni, crunchy

9 comments:

Farra Dhelina said...

mmm letak jagung byk2..sedapnyaaaaaaa

:: Mrs.Eady :: said...

ooo..sedap la tu kalo tak takkan humaira mkn bnyk kan :)

NM02 said...

ai suker yg garing camni dari yg tebal

krup krap krup krap

Huda said...

sedapnye apam balik :) huda suka kalau dia letak choc rice sekali :)

adarnadzmie said...

rajinnyaa neida... menarik apom balik wat sendiri...selalu beli kat psr mlm jer... hehe

yatie chomeyl said...

menariknya rolling tu, 1st time I tengok

Dee said...

wah..suka explorelah sis ni..hehehe..sure sedap masak sendiri apam balik tu..

Lelord said...

heheheh cam menarik jek apam balik nipis, dulu slalu beli jek, bulan pose ni buat yg tebal aje

~ana~ said...

erm..x pernah plak tgk kuali yg jual sekali dgn rolling. menarik....

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails