My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, August 23, 2011

Humaira dapat suratlah...

Petang semalam check post box ada surat atas nama Humaira...Terus bagi surat tu kat Humaira..Tersengih2 mcm orang besar. Belum buka surat tu mummy dah tau dari siapa..Saja kasi cik adik manis ni excited..

Humaira buka je surat tu terus suka...waa pipin dia sebut


Suka betul dia dpt sampul duit raya Upin & Ipin..Mummy request dalam majalah komik Upin & Ipin.

5 comments:

lieyalatif said...

erm bertambah2 suke laaa humaira dpt sampul pipin die yeak heeheheh....mia mija pun suke betol ngan upin ipin ni....skrang kat ceria tgh galak dok ulang cite upin ipin ni....suke laa dieorg....

adarnadzmie said...

humaira tak nak kasi untie duit ke???.. suka tgk sampul raya upin ipin tu...hehe

Huda said...

bestnye humaira :) suke dia ek..hehhe

Dee said...

wah..kemain suka lagi dia ye..bagi ke u boh duit n pass sampul tu kt org lain tu sis? hehehe..

Softtouch [Hanim] said...

sukalah humaira ada smpul pipin tu...mmg xleh bg lah irg duit raya letak dlm smpul tu nieda sbb humaira dah konker..heeeee

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails