My sweet story...

My sweet story...

Tuesday, August 9, 2011

Anak dara yang rajin basuh pinggan

Baru 2 tahun sudah menunjukkan skill membantu mummy membasuh pinggan mangkuk. 5 minit basuh sebiji pinggan pun belum tentu habis lagi. Bertambah kerja mummy adalah...habis air jatuh kt lantai dapur. Baju anak dara pun basah.

Inilah kerja terbaru Huamira..pantang nampak pinggan mangkuk dalam sinki sibuk nak asuh (nak basuh)..


Tekunnya dia...


14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

yup tup..gemor sgt main air :)

MrS. F!zA said...

wee rajinnya anak dara ni..nk buat menantu lah..hihihi

mrs.spicy said...

alahai..gud girl la humaira ni...

Vna Sandhu said...

wahhh pandai humaira tolong mummy ye, tolong buat sepah ye? heheheeee

Farra Dhelina said...

alallala..rajinya humairaaa...

Huda said...

rajinnye humaira :) bagus ni tp smpi basah2 baju tu aunty pun marah :) husna suka sgt basuh tgn lama2 :)

~ana~ said...

wahhh....rajin nya anak dara sorg nih...:)

adarnadzmie said...

rajinnya humaira... senang le mama nnt... hehe..

lieyalatif said...

rajinye anak dare ko nieda....berebut org nak jadikan menantu ni ekeekekekek.....

ni lebih nak main air ni sebenarnye ni hehheeh...comel tgk muke serius die tu tau....

Dee said...

nak main air sebenornya tu..

mamalieyna said...

alolo rajinnye..leh wat menantu ni..ihiks..arif bab kt sinki dia tak pernh cuba2 lg..

mamalieyna said...

alolo rajinnye..leh wat menantu ni..ihiks..arif bab kt sinki dia tak pernh cuba2 lg..

Lily@MamaZaraZareef said...

bagusnya humaira..bersungguh2 nmpak die cuci pinggan tuh..=p

Softtouch [Hanim] said...

rajinnya dia...haah, nk main yg benornya..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails