My sweet story...

My sweet story...

Sunday, August 21, 2011

Bila Humaira ber tutti frutti

Lepas berbuka daddy ajak makan aiskrim tutti frutti di Bukit Jelutong. Masa bayar di cashier daddy tanya tutup pukul berapa, cashier tu bagitau pukul 5.00 pagi..Huhu ada ke orang bersahur makan aiskrim..

Aksi anak dara sorang ni, macam teringin sangat makan ais krim..
Dia hanya nak makan topping yang dia pilih sendiri. Coklat M& M dan anggur sahaja. Bila topping dah habis, selamba suruh mummy ambil lagi. Anak oh anak...semuanya kena bayar cik adik manis...


Nyum nyum..Sesekali bolehla makan aiskrim malam2. Dahlah masa ni baru lepas hujan, cuaca sejukk



5 comments:

Fazlinil Irma said...

kat danau pun baru bukak caw baru. kena tunggu lepas posa lah nak terjah sekali lg.

Huda said...

sedapnye hzumaira makan tutti fruti :)

Lily@MamaZaraZareef said...

sedapnye humaira makan eskrem ek..kitorng tak pernah lagi pi tutti fruitti nih..jakun kan..huhu

lieyalatif said...

kikiki...comey jek..dah le pakai baju tdo pi mkn eskrim....comel2...geram tgk humaira dok tenung sekerim tu....

lieya tak cube lg nieda....ntah bile nak try....

~ana~ said...

nieda, ana pun g mkn ms sabtu malam br ni..tp dekat rumah ana la..balik tu terus kena sedut...semput la sbb cuaca sejuk time tuh..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails