My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, January 18, 2012

wordless wednesday: Anak dara

Hari tanpa banyak berkata2. Anak dara ke mana2 pergi mesti nak bawa baby. Dalam kereta kalau terlupa bawa baby, siaplah kena pusing balik rumah ambil baby sebelum mengamuk...



11 comments:

adarnadzmie said...

ewahhh.dah pandai posing2 yer humairah skrg ni... comel sgt...hehe

♥ Wina ♥ said...

Kira pulak kena bawak bantak busyuk dia kalau gi mane² huhuhuuuu

mamalieyna said...

alolo..tomeinye posing...masih berstoking bila berkasut..comel..arif takmo dh skrg ni..lebih selesa bersliper je..huu~

baby pun comel~

anie said...

da besau da dia....comei..
bila nak rambut panjang nie boleh ikat nnt

lieyalatif said...

ALALALAALALAL....tomey2....suke pic ni nieda....dok kelek baby die....

*pssttt humaira, pi mintak baby betul2 laa kat mama heeheheheh

~ana~ said...

comel...:)

maszmadi said...

wah... sayang betul dia dgn baby tu yerj.. hehe

rasp said...

dia hint hint tu kot hehehehe

ieda said...

alah2 cumeinya diaaa
pakai skirt jeans layiee
cute ;)

Dee said...

a'ah..kasi adik betullah..hahaha..

misshannajr said...

amboiii...posing sgt anak dara ek hehe

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails