My sweet story...

My sweet story...

Monday, May 30, 2011

Aktiviti membuat roti

Dua minggu lepas balik Muar, walaupun ayah dekat hospital sempat lagi emak ajar cara buat roti. Dah lama teringin nak belajar buat roti.

Mesin sedang uli doh..Pakai tangan pun boleh sebenarnya tapi ambil masa


Inilah hasilnya...gebu dan lembut. Fresh from oven


Ini pula gambar kenangan ayah kt hospital tempoh hari..Sekarang ni dah beransur sihat, cuma badan masih terasa lemah. Katil ayah sebelah tingkap. Masa ayah nak keluar hospital guard tak bagi masuk sebab ada Humaira..Kiteorang pergi kt tingkap je, dah boleh jenguk ayah. Hehe

15 comments:

MamaYatie said...

uiikkss...siap ada mesin uli doh..memang berniaga ke mak nida tu? MIL kan..

♥Mrs.Eady♥ said...

roti pulak..mmg basug la mama humaira nih :)

Farra Dhelina said...

Salam..gebunya roti akk!!

NM02 said...

nanti bleh la wat berbagai perisa roti yek... letak coklat ke, kaya ke dalam tu...

[-suziey-] said...

ade mesin uli doh senang banyak la..hahhaah...

~ana~ said...

wah...gebu nya roti tuh..terliur!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Gebunye Roti tu... :)

Huda said...

bestnye roti tu nampak gebu :)

yatie chomeyl said...

gebunya itu roti..nyam nyam nyam

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

mesin menguli doh tu besarnya....bisnes yer?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

ada mesin tue senang jer kan tak perlu uli pakai tangan, nampak gebu nyer roti tueee

Dee said...

sedapnya roti..moga ayah sis cepat sembuh ye..

Softtouch [Hanim] said...

gebunya roti yu nieda..mmg puas makan...

nk sembuh dr denggi mmg amik masa nieda...minum air twister oren tu byk2..InsyaALlah rasa btenaga sikit..sbb suami muza minum air tu, doc yg suh

ieda said...

wah2 dikkk siap ada mesin uli nie .. perghhh meh sepinggan kat akak huhuhu

Solusi Bisnis Online said...

Tampaknya rotinya enak tu....
Pasti laris kalau dijual dan dipromosikan lewat internet.
Saya juga ingin mencicipi... hehe....

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails