My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, May 25, 2011

Aktiviti Humaira: gunting dan tampal

Seronok sekarang ni bila buat aktiviti bersama Humaira. Budak-budak kecil senang dan mudah bila di ajar. Cuma kena sabar sedikit sebab mereka mudah bosan. Kali ni ajar Humaira aktiviti menampal. Dia masih kecil lagi, tak sesuai guna gunting.

Selepas mummy bagi arahan terus tekun menyiapkan kerja menampal


Dah mula bosan...main gam pula.
Biarlah dia explore dengan dunia baru


Hehe... geli bila tangan penuh dengan gam..


Akhirnya berjaya juga Humaira siapkan. Bangga mummy. Tulisan APPLE mummy pegang tangan Humaira, keras tul tangan kenit ni.. Sekurang-kurangnya aktiviti macam ni dia boleh kenal bual epal. Bila jumpa epal di pasaraya laju je mulut Humaira sebut epoi..si pelat mummy

10 comments:

Fazlinil Irma said...

hai si comel epoi. :)

rajin mummy layan humaira.

~ana~ said...

rajin nya nieda buat xtvt mcm ni...saya ni pemalas sungguh la..hu3x..tp bagus la kan xtvt2 mcm ni..
pandai la humaira tampal..x terkeluar pun...

Ummi Salsabila said...

Good Job humaira! cantik! :)

♥Mrs.Eady♥ said...

wahh..bijak nyer humaira!!suka suka :)

anie said...

wah...pandainyee.....

εïз mummyHaza εïз said...

pandainye humaira... pandai nieda buat aktvt utk anak...

ezan said...

bravo! pandai humaira.. untung mummy dpt anak pandai cam humaira..

Softtouch [Hanim] said...

pndainya dia tampal2 epoi yer...heeeee

ieda said...

alor2 .. pandainyaaaa humaira .. semakin besar semakin bijak lahh kan .. susun kertas tuu cantikk x terkeluar punn dari bulatan epal tuu ..

gud2 gurl !

MamaYatie said...

good job humaira..cermat betul humaira buat kolaj..bagus2!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails