My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, December 2, 2009

Sesekali Humaira tersenyum

anak dara mummy yang jarang senyum kalau tgk kamera sampaikan daddy cakap awek muka ketat...hehe. Okey daddy ni gambar Humaira senyum khas untuk daddy tau.

senyum seindah suria...


Apa yg kelakar tu Humaira?


jelir lidah skit


mencebik pulak...


senyum simpul...


anak dara saper ni yg kuat menyembur, habis air liur terkeluar...

10 comments:

Mrs. Amie said...

Comelnya Humaira.. tgk tue.. sampai meleleh air liur dia..sama jer dgn Qaira...hihi

mamalieyna said...

kan comel sgt kalo humaira senyum..senyum la selalu ^_^

ezan said...

senyuman humaira mahal.. tu yang susah nk senyum tu.. tp bila dah start senyum... cair.. kalah semua org.. keep on smiling sayang.... :)

Momma Mia said...

So sweet her smile.
Senyum slalu tau sayang!!

yatie chomeyl said...

mesti lah kena jual mahal sikit,takleh selalu senyum...baru lah susah org nak tackle ;)

Jasfyra said...

rasa cam nk peluk kuat2 pastu cium kuat2 humaira ni..tomei sgt bila senyum

Softtouch [Hanim] said...

alololo....senyum kemain lagi yer..apelah yg mummy dia buat lawak tu..he he he...humaira menyembur gerenti abis gugur rambut nieda kan...

sujaihah said...

tu la ayah asik kata saya tak senyum...kan saya dah tunjuk saya suka senyum..hehheeh

comey la dia bila senyum,,,senyum banyak2 ye humaira nanti mama ambik gambar banyak2..hehhehe

☆ lieya latif ☆ said...

tu namenye senyum mahal tu nieda hihihi

alahai sweetnye humaira tersengih....kiut miut...geram tgk

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

muka humaira nampak manja tau.. sebab tu bila humaira senyum nampak sweet jer

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails