My sweet story...

My sweet story...

Friday, September 27, 2013

sarang tebuan depan rumah

Bulan puasa lepas dah perasan tebuan buat sarang atas pokok depan rumah saya. Haih...byk sgt kisah pokok ni. Dua tahun lepas ada kisah misteri kt pokok ni juga..Entry kisah misteri di SINI..makin lama sarang tebuan makin besar dan tebuan merayau2...tak selesa bila sidai pakaian mesti ada tebuan berkeliaran, kita pula terpaksa mengelak. Nak bawa Humaira main basikal pun risau. So malam rabu lepas call bomba. Tak sampai sejam bomba datang dan hapuskan sarang tu. Terima kasih pasukan bomba...lepas ni saya tak risau lagi..

Atas pokok ni (dlm bulatan) tebuan buang sarang.. Rasanya Bomba gunakan api untuk bunuh tebuan

Dalam bulatan, sarang dah musnah. Yang hitam2 tu, tebuan mati



4 comments:

εïзmummyHazaεïз said...

Hehehe syabas bomba.. macam2 keje diorg kan. :) so humaira dah boleh main2, ibu pon xrisau dah kan..

~ana~ said...

bahaya betul..seb baik bomba cepat bertindak...

mama lieyna said...

Ooh boleh panggil bomba ye.. hehe..
Dah lega skrg ye..

lieyalatif said...

ish bahaya nieda...seb baik amik tindakan segera.....

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails