My sweet story...

My sweet story...

Friday, September 13, 2013

Happy 11 months old Firaas..

Terasa cepat masa berlalu, semalam genap usia Firaas 11 bulan. Lagi sebulan nak masuk setahun. Cepatnya masa berlalu. Rasa macam baru je mengandungkan dia...

11 bulan yang indah...tak banyak ragam jaga adik...Masih breastfeed..Dah mula praktis lepas tangan untuk berdiri. Nak melangkah tu macam takut sikit. 

Semalam masa mummy sibuk di dapur, dengar dua beradik ni ketawa. Rupa2nya tengah main nyorok2 dalam kotak. Si kakak menyorok dalam kotak, adiknya mencari. Sekali jumpa kakak kat dalam kotak, dia punya happy...Apa lagi grab kamera, terus ambik gambar dan rakam. Kenangan bila mereka besar nanti..

 happy main kotak sampai lunyai kotak tu. Adik ni kena sentiasa tgk, kita leka mulalah nk mkn kotak
Video adik mencari kakak

Bila kotak dah lunyai...mummy keluarkan benda ni..apa nama ek???aku panggil khemah je. hahaha




4 comments:

mama lieyna said...

Amboi sukanya adik... :-)
Comel keduanya..
Camnilah kalau dh berdua, seronok main sama2 ye..

mama lieyna said...

Ooh lupa nk wish... happy 11th month old firas, mmg kejap sungguh masa berlalu...

lizz said...

ololo comelnyer firas ni...kemain lagi dia carik kakkaknyer tu...kemain baik lagi dedua ni...

ieda immi said...

bestnyaaa firas ngan kakak main dlm tuu ye ..

sekejapp je masa dah 11 bulan kan ;)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails