My sweet story...

My sweet story...

Thursday, October 8, 2009

Pertunjukan udara di TUDM Subang

Sabtu lepas en hubby dgn kwn2 dia pergi tgk pertunjukan udara di TUDM Subang..Humaira dgn mummy terpaksalah duduk dekat rumah jer..Sebabnya cuaca tidak mengizinkan ditambah pula dgn Humaira tersangatlah takut dgn bunyi pesawat thunderbirds tu. 2-3 hari sebelum pertunjukan berlangsung, dorang ni wat training. Oleh kerana rumah saya dekat dgn TUDM Subang, so bunyi pesawat tersebut sangatlah kuat bunyinyer.. Mengagau Humaira cari mummy dia, takut...

Inilah photo yg sempat hubby saya snap masa pertunjukan, taken by DSLR..mummy yg duk kt umah terpaksalah berkepit dgn si tenit ni..takut yer sayang..









Humaira jgn takut tau sayang...


With mummy, masa dkt Perak tempoh hari..


Mummy akan jaga dengan penuh kasih sayang dari tapak kaki Humaira sekecil ini hingga dewasa, insyaALLAH..

5 comments:

mamalieyna said...

tu la kalo dok dkt2 msti bising sgt kan..baby mmg takut bunyi kuat camtu..haidar saya bunyi org grill dinding umah pun dh terkejut sakan then cari mamanye..kite dr PJ leh nmpk gak ari tu..
*eeii ambk pic tapak kaki ee, kite tak pnh shoot tapak kaki lagi, nnti balik nk ambk la..ihiks..
*bile nak berambut semula ni Humaira.. :).pepun botak pun comei juge :)

Farasela said...

salam nieda...pasal kitchen cabinet tu, kedai Meru...Abg Rahim namanyer...no phone, 016-2195878...Niki enterprise...Harga rm5000 x msk dapur & hook...Dapur & hook fara beli 1 set sendiri...

Softtouch [Hanim] said...

yelah bunyi dia menakutkan..muza yg dah besar ni pun takut tau...comelnya tapak kaki, nk gigit boleh tak

☆ lieya latif ☆ said...

seronook tu nieda tapi tu laa kan kalo ade anak kecik tak sesuai plak....sebab bunyi bising....takpe laa sok2 humaira dah besar leh bawak die plak.....lagi pun kite yg pompuan2 ni tak minat sangat kan bende2 camni....keh keh keh keh


eii geram tgk kaki humaira....debab....dulu kaki mia n mija mase baby2 selalu lieya cium walaupun mak bising ckp tak baik ...geram punye pasal, ku gomol jugak

mrs khairul said...

hai nieda..wah chubby nya humaira..lama auntie x p sini..berkepit dgn anak pun sodap kan..hhehe..hargailah waktu smetara ada..nieda kan dh jd hsewife kan..sok2 kalo nieda get back to work sure rindu sgt dgn anak..heheh..

wah montoknya kaki dia!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails