My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, April 8, 2009

Makan-makan

Lamanyer tak update blog ni. Minggu ni sibuk sangat, dengan internal audit, Survelliance audit..Tak sabar rasanya nak cuti panjang.

Sempena birthday hubby Jumaat lepas, saya belanja makan di ramai seafood area Klang. Saya penah sampai tempat ni masa zaman belajar kt Uitm dulu2. Ada kawan belanja. Saya suka tempat ni, cantik.


Sebelum gerak, harus snap gambar dulu. We are green



Perut yang semakin memboyot, duduk pun dh terkangkang..hehehe



Ni lah tempatnya, Ramai seafood



Saya suka lampu2 dekat sini, tapi segan nak ambil gambar, orang asyik pandang jer..



Kami order Ikan siakap masak 3 rasa..marvellous



Antara menu yang diorder, ikan siakap, telur dadar dan udang goreng tepung. Udang goreng tepung tak sampai lagi kami dh ngap dulu. hehe.Saya tak ambil sayur pun sebab cik abang tak makan sayur. Nanti membazir jer. Lagi satu kalau saya order dia suka cakap mcm kambing jer makan sayur hijau..eeii geram tullll!!!!hopefully my coming baby tak ikut perangai daddy dia, tak makan sayur. Harus train dari kecil, lagipun sayur ni berkhasiat.



Ada masa nanti, saya akan update aktiviti Sabtu lepas. Kami telah pergi kelas breasfeeding di Sara Kids. Menarik kelas ni, banyak info yg kami perolehi. Saya memang respect pada ibu2 yang bagi exclusive breastfeed sehingga 2 tahun pada anak2 terutama bagi ibu berkerjaya.
Oklah, itu saje untuk laporan hari ini.. Saya kena jadi auditor hari ni, kena audit Sales department..Sungguh tension tau..


3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

OOOO NI KIREnye belanje makan sambut besdei ke nieda....alahai sweetnyeeeee.....he he he pasni makan bertige laa plak yeak....

eh lieya dulu mase pregnant, mmg duduk terkangkang jek, mase perut dah boyot, tak selesa kalo dok kepit he he heeh

lieya suke tgk nieda waktu pregnant nie la....makin bam2 dan berseri2 jek muke...

aduh terliur ikan tu...puas makan berdue tu kan...lieya suke tang kepale....hi hi hi

- Leena - said...

best gle kan dpt mkn mcm tuh...


adekah nti aku kan bambam le preggy??? :d

Mr Nizam said...

sebenarnya nieda ni lagi best kalau dia masak .. tapi sebab dia tgh pregnant kan .. untuk tidak menyusahkan dia, maka kami makan luar..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails