My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, March 25, 2015

lepak bersama bff

Jumaat last week bff datang rumah. Memang dah plan untuk buat potluck di rumah saya. Kebetulan time cuti sekolah, dah tentu kanak2 riang ni sentiasa lapar. Time cuti sekolah je boleh lepak lama2 sebab masing2 dah ada anak yang bersekolah.Yanie buat nasi lemak, saya buat donut dan apam polkadot. Dulu2 lepak mesti keluar shopping mall tapi tidak sekarang. Dengan anak2 dah besar susah nanti nk control kalau outing di luar. Lagi pun lepak di rumah banyak boleh jimat. Masak sendiri. Hihi

Gambar bff. Meriah rumah.
Nasi lemak bersama lauk pauk. Yani buat sambal tumis udang, saya top up dengan sambal bilis.
Kuih yang saya buat khas untuk budak2
Aik..anak bujang saya main doll.

1 comments:

NM03 said...

anak bujang main doll sweet sangat!

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails