My sweet story...

My sweet story...

Sunday, October 12, 2014

Happy 2nd birthday Firaas

121012 hari Jumaat dua tahun yang lepas, Firaas selamat dilahirkan secara cser. Pengalaman mengandungkan adik, mummy diuji dengan masalah bleeding bila masuk trimister kedua sehingga trimister ketiga baru bleeding stop. Alhamdulillah, adik selamat lahir. 

Berjaya breastfeed adik untuk tempoh dua tahun ini. nampak gayanya kena extend bf, xde tanda2 nk berhenti. takpela...selagi ada rezeki adik, mummy akan usaha ke arah itu. 

Memandangkan dekat rumah ni, takde siapa peminat kek, jadi untuk birthday adik mummy beli fresh fruit. kita hias bentuk ala2 kek..mummy tak kreatif, tapi untuk anak, mummy cuba sehabis baik. Bagus juga beli buah2..berkhasiat dan macam2 boleh buat dari buah ni. Masa Firaas setahun pun mummy buat kek buah. Buah2 yang masam boleh buat aiskrim dan dip coklat. Buah tembikai kalau tak habis boleh buat jus.

Happy 2nd birthday Hadif Firaas. Semoga  adik menjadi anak yg soleh, berjaya dunia akhirat. ketahuilah dik...mummy halalkan setiap susu yang mengalir dalam darah adik sehingga titisan terakhir. Daddy, mummy dan kakak sayang adik...

 
Kek birthday Firaas..


Bukan senang nak ambil gambar hero sorang ni..


Kakak Humaira pun nak jugak..layannn
Budak comot makan roti dgn nutella. pakaian kalau tak salin 4 kali sehari memang tak sah dengan ini bodakk..
Gambar tahun lepas..Plannya nanti kalau buah2 tak habis, kita buat aiskrim. Entry DI SINI.. Selalunya buah yang masam memang lambat habis. Rasberry kita try buat jem nanti.


4 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

happy 2nd bday firaas...comelnye kek buah2an dia..kreatif mummy..^_^

εïзmmyHazaεïз said...

Simple2 macam ni pon anak2.akan happy. Happy bday firaaz, moga jadi anak yg soleh..

Ok jugak le 'cake fruit' tu.. Klu order onlone mahal tu.. Kretif jugak nieda

lieyalatif said...

dulu pun nieda penah buat cam ni kan..ingat lagi lieya...ye laa dari buat kek takde sape nak makan baik buat camni...menarik pun menarik.... comel jek..nieda mmg kreatif....

Zai Zamree said...

kreatif...sy pon x terpikir nk wt kek buah camtu

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails