My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, October 29, 2014

Aktiviti riadah

Hujung minggu kalau tak kemana2, saya suka bawa kids pergi padang supaya mereka bebas berlari. Tempat yang saya suka di Shah Alam ni di Dataran Shah Alam ataupun padang Setia Alam City Mall. Dua2 tempat ni menarik. Anak2 saya lagi suka ke Setia Alam sebab dekat dgn playground dan juga air pancut.

Dihadapan Setia Alam City Mall

Budak yang takmo bergambar

Gambar di bawah ni di kawasan dataran Shah Alam. Kawasan ni memang besar. Ada playground, wet world, akuarium,  tasik shah alam. Budak2 UiTM memang rajin melepak kat tasik. Rindu zaman campus life. Tempat yang kami pergi ni kawasan padang, berhampiran dengan masjid dan juga bangunan MBSA. Ramai parents bawa anak2 sambil berkelah.


Last but not least, gambar anak bujang yang baru di trim rambutnya. Jangan haraplah nak potong rambut kat kedai or salon memang nanges tak hengat. Mummy rimas tgk rambut panjang, time Firaas tido kita kasi cantas. Nasibler anak kalau senget benget. Dah pujuk mummy potong kat rumah tak jalan juga, so kita tunggu waktu dia tidur. hehehe

1 comments:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

santeknyaaa dress humaira..hihi..nway, tak pernah pon gi setia city mall..time dok bdr puteri dulu tak dan nak terjah..ramai kata best kan mall ni..=)

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails