My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, January 7, 2015

Aktiviti di kampung

Sesekali balik kampung bersama anak2. Daddy tak join sebab dah mula bekerja. Saya balik Khamis last week sampai Isnin.  Anak sulung saya, Humaira bising nak jumpa cousin. Cuti sekolah ni bolehla bawa anak2 balik kg. Buat masa ni cucu opah dan atuk ada 4 orang. 2 orang lagi anak kakak saya. Insyaallah coming soon bulan July akan dapat sorang lagi geng dari adik saya yang berkahwin bulan May lepas. Entry majlis perkahwinan adik di SINI


Benda pertama bila sampai rumah Mak Long habis kena punggah mainan. Nak lalu kawasan ni kena berjaga2...banyak sangat jerangkap samar. Terpijak mainan kecik2 memang sakittt.
Khusyuk dengan mainan...Rocker tu dari Firaas, kemudian pass kat kakak saya. Lepas ni akan bertukar tangan kat adik saya pula. Hehe. Sama juga dengan baju preggy dan baju baby. Barang2 macam ni pakai sekejap je
Celebrate birthday Abah 4 Jan. Happy birthday yang ke 66 Abah. Semoga diberikan kesihatan yang baik. Amin..

Bersama cucu gegirl. Budak berdua ni yang excited nak tiup lilin.
Geng boboi. Sepupu Firaas baru 4 bulan.
Berjalan2 di AEON station 18. Baby tua pun nak naik stroller
Khaira dan Firaas duk dalam troley
Sempat bawa mereka indoor plyaground di kidszoona aeon. Mahal dah fees nak masuk, weekend RM15 seorang.
Firaas dah pengsann. Kakak2 dia still main lagi
Di rumah adik saya

2 comments:

rasp said...

as salam..
dah lama tak masuk sini kannn...
tup tup tengok dah besor anak2 u sis...
seronok ler dorang ye ada geng...

εïзmmyHazaεïз said...

wahhhh... nieda balik kg ye... Happy belated bday utk tok firaas & humaira...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails