My sweet story...

My sweet story...

Friday, November 28, 2014

gambar Firaas

Anak  bujang saya. Adehhh..jarang mummy upload gambar Firaas dalam blog. Firaas tak minat bergambar, tetiba petang semalam mummy cakap nak ambil gambar adik, terus bagi kerjasama..

Adik dah 2 tahun 2 bulan. Sangat berbeza dari segi perangai dengan kakaknya.Almaklumlah anak bujang. Kalau sehari tak kena jerit dengan mummy memang tak sah.  Kawan gaduh kakak, suka sangat usik kakak Humaira. Apa-apa pun mummy tetap sayang kedua2nya..Semoga terus membesar menjadi anak yang sihat dan soleh.

Rambut dah mula panjang. Jangan harapla nak bawa gunting kat luar. Menangis macam kena dera. Dah 2kali trim rambut adik, itupun ketika dia tidur.

Bila adik tersenyum..


Aksi ketuk ketampi..haha kakak yang ajar adik ketuk ketampi

Pipi labuh


With kakak

Kakak jeles bila mummy upload gambar adik jer..ok belanja 2 gambar kakak.

6 comments:

aIEn said...

hensem boy =)

LYAfrina said...

olor..ensem boy... mcm2 gaya dia..

Z@i Z@mR33 said...

tembamnya dia

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

alalala..sesekali posing bukan main ensem dia yek..^_^

NzA said...

Alolo comelnya firas...

lieyalatif said...

firaas makin hensem! humaira jgn ckp laa mmg makin comel...

dayyan pun ade tande lahir mcm firaas tu nieda, tapi dayyan punye kat btg hidung...tgk betul2 baru nampak...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails