My sweet story...

My sweet story...

Wednesday, July 24, 2013

Happy 9 months old Firaas

Bulan July my second junior dah masuk 9 bulan. Makin lincah, banyak akal dan peel terbaru buli kakak Humaira. Alhamdulillah masih diberi kesihatan yang baik. Since dari newborn belum pernah lagi demam. Cuma sekali je masa bulan May ada batuk dan selsema sedikit. 3 hari dah recover sepenuhnya. Masih breastfeed. Dah ada 8 batang gigi. Memang taknak makan bubur dah.

Usia 9 bulan baru mula merangkak. Mula2 belajar merangkak kemain tinggi bont*t.

Practice...practice dan akhirnya berjaya..

Now dah mula meniti di sofa. Berdiri pandai, nak turun tak terror lagi. Hampir setiap hari jatuh tapi tak pernah serik.

My handsome boy with kakak Humaira...
 

4 comments:

lieyalatif said...

kejap jek rase hah...tak lame lagi dah pandai jalan plak...

firaas ade tande lahir kat pipi...dayyan lak kat hidung...

Asyifa Mustaffa said...

alolooooo....adik lagi besor dari kakak ni...x pe besok adik bole jaga kakak....:-)

~ana~ said...

comel nya dia...:)

ct rahani said...

as salam sis.. lama x jengah sini.. dh beso dh hero.. encem sgt.. x lama lg pandai jalan la tuh.. pastu siap la penat nk mengejor.. hehe..

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails