My sweet story...

My sweet story...

Friday, June 29, 2012

Humaira jumpa clown

Sabtu lepas daddy ajak lunch di Burger King Seksyen13. Baru juga restoren ni dibuka semula setelah lama ditutup disebabkan sebahagian besar restoren ni terbakar. Masa datang tempohari, ada clown meraikan kanak2 yang datang di situ. Bila clown tu nampak Humaira, terus buatkan belon bentuk flower. Tapi Humaira punyalah takut, clown nak salam terus dia peluk daddy kuat2.. Hehe...TAPI bila clown jauh dari dia, sibuk pula mencari. 

Dalam kereta, cakap takut, muka clown pelik.. Hehehe...
Apalah yang dia mengadu kat daddy nya tu...

Daddy's girl

Clown yang buatkan Humaira takut. Kalau dia berani dah lama bergambar dengan clown.

10 comments:

yatie chomeyl said...

hahha sama dgn SN penakut kat makhluk2 pelik kui3x

:: Mrs.Eady :: said...

alooo takut ye...

lieyalatif said...

mmg ramai budak yg takut clown nie nieda.....mia mija dulu mase baye2 humaira pun takut...tapi skrang berani dah heheeheheh

Rasp said...

sapphire pun takut clown....

misshannajr said...

hurm! clown tu mmg menakutkan la rupa dia

eB said...

anak2 eB pn sm gaks... xtau psl pe. hik3

Dee said...

kebanyakan budak mmg takut sis..nti dia dah besar..dia enjoy nmpk clown..

Jasfyra said...

clown kan muka pelik.tu bdk2 takut..samalah ngn 2 badek ni dulu pun..klakar tgk diorng takut..hehe

ieda said...

tapi budak2 memang takutkan clown lah dik .. anak akk zahrien pun takut .. ingat layie masa upin ipin dtg college .. dari jauh suke lahh , bila dtg dekat , naik pengsan dia x moo huhuhu

mamalieyna said...

hehehe..arif pun sama, smpai skrg, tak bleh tgk clown..takut sgt dia..hee~

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails