My sweet story...

My sweet story...

Saturday, May 2, 2009

Check up at 38 weeks

Tadi saya dan MR hubby pergi Klinik bersalin Umra for the weekly check up. Blood pressure saya 133/80 (consider tinggi juga). My weight sudah turun 1.5kg, tak tau kenapa, lately ni saya tak boleh makan nasi. Doc terkejut sbb berat saya turun, dia ingat saya diet. So i inform her, saya tak berapa boleh makan nasi, nanti saya muntah. Sekarang ni taste saya pada makanan western or fastfood. Doc tu ketawa jer, she said your baby try to say something message to you.... haha entahlah...

Doc scan, baby in good condition, kepala dah turun and ikut laluan yang betul. Berat baby dalam 2.8kg. Air ketuban pun ok and lastly she check my private part. Check bukaan, baru sedikit, she estimate dlm 1-2 weeks to deliver. Hopefully semuanya berjalan lancar.

Cuti 3 hari ni, bosan sunnguh. Duduk rumah jer. Hubby saya kena jaga exam, sekarang ni musim exam kt UiTM. So x boleh lah jalan mana2. Pada kawan2 semua, happy holiday. Sekian sahaja ceriteraku..hehe

6 comments:

Softtouch [Hanim] said...

igtkan nieda dah besalin...sbb senyap jer...western jer?wa....sungguh western bb itu..he he he..take care yer

- Leena - said...

insyaAllah nieda ok je..

adik aku ni riso gak..operate lah..

Nida Mohd said...

nida,yus tak sabar nak tgk baby nida..suh la dia kuar cepat..hehehe..yus doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar dan nida n baby selamat..

☆ lieya latif ☆ said...

EII EII dah kire menunggu hari kan....bedebar2 tak nieda he hehe...saje jek lieya tanye soalan cepuemas ni kan...jgn risau, insyaallah, moga2 nieda dipermudahkan segala urusan....


ikut dari estimate berat baby tu, boleh tahan jugak berat baby nieda, cam berat mia mase lahir..... tak sabar lieya nak tgu nieda junior ni keluar he he he

Jasfyra said...

dah bersalin nanti sms ek..hehe

☆ lieya latif ☆ said...

**happy mother's day nieda**

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails