My sweet story...

My sweet story...

Monday, November 26, 2012

Tamat sudah tempoh berpantang

Hari ni baby Firaas sudah 46 hari. Badan pun dah nampak tegap, kepala dah boleh tegak dalam 5 saat. Menyusu makin kuat,  makin tak berapa nak menyusu guna botol. Akal panjang ni, nampak je botol susu buat2 tidur. TAPI kalau lapar bedal juga susu dalam botol. Alhamdulillah, masih lagi menyusu badan sepenuhnya. 

Sekarang ni mummy tak pakaikan mitten kat baby. Masa bawa Firaas pegi cucuk sebulan doc kata sesekali biarkan baby bebas bergerak dengan tangannya. Bagus untuk kemahiran motor. Kalau pakai mitten terbatas pergerakannya. Cuma kena pastikan kuku baby pendek, nanti habis dia cakar muka.

daddy kata saya seketul.. Tak baik tau daddy

Kakak dengan adik..



7 comments:

♥ Wina ♥ said...

waahhh dah merdeka!

garangnye muka kakak tu :)

yatie chomeyl said...

eh dh lain plak muka firas..hari tu nampak lain..muka baby memang berubah2 kan

~ana~ said...

comel nya dua beradik nih...

Lily@MamaZaraZareef said...

yela..nampak firaas dah makin tembam..:-)

lieyalatif said...

ALAHAI SWEETTTT..kemain kakak humaira sayang adik yeak....

lieya pun mcm nieda..abis jek pantang terus tak pakaikan mitten dah...bagi die explore jari jemari die...

Jasfyra said...

hoyeee..dh merdeka..jap je kn..xlama lg dah leh main sama2 2 badek tu

NzA said...

TAHNIAH dan selamat merdeka....hehehe...

bkn seketul lg tu ttp dh brketul2...sikit lagi cubby la bb firas......

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails