My sweet story...

My sweet story...

Thursday, December 13, 2012

Happy 2 months old Firaas

Cantikkan tarikh semalam 12.12.12. Semalam juga genap usia Firaas 2 bulan. Makin bam bam. Minggu lepas seminggu balik Ipoh, sampaikan Opah panggil Firaas budak empat segi. Menyusu kuat, mulut nak nyot nyot je sampai tahap bila breastfeed terlalu kenyang muntah balik. 

Setakat ni bila agah dah boleh bagi respond, kepala semaikin kuat. Baringkan dalam kelambu baby, cepat je tangan si kecil ni buka nak cari orang. Bukan main sekarang ni, asyil nak berkepit je. Seminggu duduk kampung, ramai yang pegang, balik sini mulalah taknak tinggal sorang2. 

Tangan cepat je nak buka kelambu

Selepas bersalinkan Firaas, rasanya belum pernah lagi letak gambar mummy yang bam bam. Ayoo susahnyer nak turun berat terutama tang perut. Seluar jeans ketat lagi. 

Hadiah jam tangan  dari hubby sempena kelahiran baby Firaas. Tak lama lagi anniversary kami ke 6, nak hadiah lagi. Hehe..

6 comments:

Nida Mohd said...

Memang bam bam firass..mummy kena kerja keras ckit bg kempis perut..hehe..xpe bf nnt berat mesti trn punya...cantik jam tu..

Dee said...

bam bam nya firaas..sis pun makin comel..untunglah dpt hadiah sbb beranak..kalau dee 10 kali beranak pun takpe kot kalau dpt hadiah..hahaha..

mamalieyna said...

Bijak firas..dh besar ye..bumbum :-)

Happy 2 mmonth old!

anie said...

firaas memang bambam n comelnye...
mana pic humaira......;)
nida mana ada ko bambam..kurus je aku tengok.....

lieyalatif said...

mmg bam bam firass....geram tgk ..gebus betul...tu le nieda, bb boy mmg kuat menyusukan....sbb tu laa dayyan lieya sumbat puting heheheeheh

εïзmummyHazaεïз said...

bam bam nye firas.. acik xkesempatan nak lawat firas dlm masa terdekat ni.. insyaAllah nanti acik ke sana...

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails