My sweet story...

My sweet story...

Friday, September 12, 2008

Hari yang melesukan...

12/09/08

Hari ni dh 11 hari umat Islam berpuasa di bulan Ramadhan..Hopefully semuana ok ye. Aku pun dh semakin menimbun keja tp takder mood nk wat..Bleh macam tu??hehehe..kalau dh sihat sikit akan ku settlekn secepat yang mungkin. Sejak pregnant ni, badan rasa lesu semacam. Kalau balik ofis smpai umah sure aku dh terbongkang atas katil..Penat ooo penangan baby dlm perut ni..hik hik padahal baru 5 minggu jer..
Yang paling kesian kt hubby lah, hari2 terpaksa beli kt luar. Nk wat camner b bkn pintaku jadi mcm ni..Tp serius mmg lesu giler sejak pegnant ni. Yang paling aku suka sejak pegnant ni, hubby aku rajinlah sikit tolong aku wat keja2 umah. Bolehlah diharap untuk kemas umah, basuh pinggan mangkuk. Hopefully biarlah kekal sikap rajin b sampai bila2 yer?hehehe...

0 comments:

e

nuffnang

Related Posts with Thumbnails